Wiadomości

Jak przebiegał remont i modernizacja budynku komendy

Data publikacji 19.05.2016

Dzisiaj uroczyste otwarcie Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie. Budynek został poddany całkowitej przebudowie, standaryzacji oraz termomodernizacji. Pomieszczenia budynku zostały wyposażone w nowe meble oraz sprzęt audiowizualny.

W 2014 roku rozpoczął się szeroko zakrojony remont budynku komendy, obejmujący między innymi termomodernizację, wymianę instalacji centralnego ogrzewania, instalacji elektrycznej, wykonanie nowego przyłącza wody i kanalizacji, remont pomieszczeń biurowych, a także adaptację pomieszczeń piwnicznych. Budynek został także częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Biura funkcjonariuszy chorzowskiej komendy wyposażono również w nowe funkcjonalne meble oraz w sprzęt audiowizualny. Remont, wykonany zgodnie z Programem Standaryzacji Komend i Komisariatów Policji, zapewni z pewnością wszystkim mundurowym warunki do efektywniejszej służby i zwiększenia komfortu przyjęć interesantów. Koszt remontu wyniósł około 4, 7 miliona złotych, w trakcie remontu uzyskano dofinansowanie ze środków Urzędu Miasta w Chorzowie na łączną kwotę 400 tys. złotych. Z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pozyskano dotację w wysokości ok. 420 tys. złotych.

Budynek Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie jest obecnie wizytówką naszego miasta, jak powstawał remont i modernizacja...

Pobierz plik (format mp4 - rozmiar 22.76 MB)

Powrót na górę strony