Wiadomości

Konkurs na stanowisko naczelnika wydziału ruchu drogowego

Data publikacji 15.10.2014

Komendant Miejski Policji w Chorzowie ogłasza rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Chorzowie.

OGŁOSZENIE Nr 2/14

KOMENDANTA  MIEJSKIEGO POLICJI W CHORZOWIE

z dnia 15 października 2014 roku

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko

 Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego

Komendy Miejskiej Policji  w Chorzowie

§ 1

 

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

 

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze Policji spełniający poniższe kryteria:

  1. w zakresie wymagań formalnych – spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia  19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz warunków ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe  (Dz. U. Nr 123, poz. 857 z późn. zm.).
  1. W zakresie wymagań pożądanych:
    1. mający co najmniej 10-letni  staż służby w Policji;
    2. mający co najmniej 6-letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem;
  2. W zakresie wymagań dodatkowych:
    1. posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu prawa i administracji;

 

§ 2

 

  1. Oferty kandydatów powinny zawierać:
    1. CV i list motywacyjny;
    2. kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
    3. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
    4. koncepcje pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne;
    5. oświadczenie kandydata – pisemna zgoda na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej;
    6. oświadczenie kandydata o pozostawaniu/nie pozostawanie kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym z funkcjonariuszy lub pracowników Policji, będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat;
    7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
    8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

 

§ 3

 

  1. Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
    1. zarządzanie podległym wydziałem, pozwalające na efektywne, sprawne  i jakościowe realizowanie ustawowych zadań Policji;
    2. nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem sprzętu służbowego i prowadzenie związanej z nim dokumentacji;
    3. prowadzenie bieżącej współpracy z kierownikami jednostek/komórek organizacyjnych KMP oraz rzecznikiem prasowym w zakresie wymiany informacji oraz angażowania ich do wspólnych działań na rzecz poprawy bezpieczeństwa i porządku;
    4. uczestniczenie w opracowywaniu planów zabezpieczeń przy współpracy z kierownikami jednostek/komórek KMP, imprez masowych  z wykorzystaniem dróg w sposób szczególny;
    5. dokonywanie kompleksowego rozliczania podległych funkcjonariuszy w ustalonych cyklach z realizacji zadań, osiąganych wyników, poziomu sporządzonej dokumentacji, represji wobec sprawców wykroczeń, dyscypliny i postawy etycznej sporządzając odpowiednią dokumentację pisemną;
    6. przestrzeganie i nadzorowanie przestrzegania przez podwładnych przepisów o ochronie informacji niejawnych, bezpieczeństwa i higieny pracy                      oraz przeciwpożarowych;
    7. zapewnienie dbałości o powierzone do użytkowania mienie w kierowanej komórce organizacyjnej, a także racjonalne wykorzystanie środków przydzielonych do wykonywania zadań;
    8. utrzymywanie bieżącej współpracy z instytucjami poza resortowymi, inspirowanie ich do działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego;
    9. zapoznawanie się z danymi statystycznymi dotyczącymi zdarzeń drogowych, nadzór nad wprowadzaniem danych do systemu SEWIK, analizowanie bezpieczeństwa  w ruchu drogowym w systemach: miesięcznym, kwartalnym, półrocznym oraz rocznym;
    10. sporządzanie opinii służbowych i kart opisów stanowisk pracy dla funkcjonariuszy Wydziału Ruchu Drogowego;

§ 4

 

Oferty kandydatów, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w zamkniętych kopertach w Zespole  Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Komenda Miejska Policji w Chorzowie, Zespół Kadr i Szkolenia, ul. Legnicka 1, 41-503 Chorzów  w terminie do dnia 31 października 2014 roku, z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego KMP  w Chorzowie z dopiskiem „w sekretariacie nie otwierać ”.

 

§ 5

 

Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie tel. (32) 7715-218 (tel. Resort 8545 218) lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze: sprawy kadrowo-szkoleniowe, w dokumencie „Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.”

 

§ 6

 

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone w terminie do dnia 30 listopada 2014 roku.

 

                                                                                 

KOMENDANT MIEJSKI POLICJI

W CHORZOWIE

(podpis na oryginale)

insp. Dariusz BRANDYS

Powrót na górę strony