Konkurs na stanowisko naczelnika wydziału ruchu drogowego
Komendant Miejski Policji w Chorzowie ogłasza rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Chorzowie.
OGŁOSZENIE Nr 2/14
KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W CHORZOWIE
z dnia 15 października 2014 roku
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego
Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie
§ 1
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze Policji spełniający poniższe kryteria:
- w zakresie wymagań formalnych – spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz warunków ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857 z późn. zm.).
- W zakresie wymagań pożądanych:
- mający co najmniej 10-letni staż służby w Policji;
- mający co najmniej 6-letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem;
- W zakresie wymagań dodatkowych:
- posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu prawa i administracji;
§ 2
- Oferty kandydatów powinny zawierać:
- CV i list motywacyjny;
- kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
- potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
- koncepcje pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne;
- oświadczenie kandydata – pisemna zgoda na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej;
- oświadczenie kandydata o pozostawaniu/nie pozostawanie kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym z funkcjonariuszy lub pracowników Policji, będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
§ 3
- Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
- zarządzanie podległym wydziałem, pozwalające na efektywne, sprawne i jakościowe realizowanie ustawowych zadań Policji;
- nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem sprzętu służbowego i prowadzenie związanej z nim dokumentacji;
- prowadzenie bieżącej współpracy z kierownikami jednostek/komórek organizacyjnych KMP oraz rzecznikiem prasowym w zakresie wymiany informacji oraz angażowania ich do wspólnych działań na rzecz poprawy bezpieczeństwa i porządku;
- uczestniczenie w opracowywaniu planów zabezpieczeń przy współpracy z kierownikami jednostek/komórek KMP, imprez masowych z wykorzystaniem dróg w sposób szczególny;
- dokonywanie kompleksowego rozliczania podległych funkcjonariuszy w ustalonych cyklach z realizacji zadań, osiąganych wyników, poziomu sporządzonej dokumentacji, represji wobec sprawców wykroczeń, dyscypliny i postawy etycznej sporządzając odpowiednią dokumentację pisemną;
- przestrzeganie i nadzorowanie przestrzegania przez podwładnych przepisów o ochronie informacji niejawnych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych;
- zapewnienie dbałości o powierzone do użytkowania mienie w kierowanej komórce organizacyjnej, a także racjonalne wykorzystanie środków przydzielonych do wykonywania zadań;
- utrzymywanie bieżącej współpracy z instytucjami poza resortowymi, inspirowanie ich do działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego;
- zapoznawanie się z danymi statystycznymi dotyczącymi zdarzeń drogowych, nadzór nad wprowadzaniem danych do systemu SEWIK, analizowanie bezpieczeństwa w ruchu drogowym w systemach: miesięcznym, kwartalnym, półrocznym oraz rocznym;
- sporządzanie opinii służbowych i kart opisów stanowisk pracy dla funkcjonariuszy Wydziału Ruchu Drogowego;
§ 4
Oferty kandydatów, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w zamkniętych kopertach w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Komenda Miejska Policji w Chorzowie, Zespół Kadr i Szkolenia, ul. Legnicka 1, 41-503 Chorzów w terminie do dnia 31 października 2014 roku, z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Chorzowie z dopiskiem „w sekretariacie nie otwierać ”.
§ 5
Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie tel. (32) 7715-218 (tel. Resort 8545 218) lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze: sprawy kadrowo-szkoleniowe, w dokumencie „Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.”
§ 6
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone w terminie do dnia 30 listopada 2014 roku.
KOMENDANT MIEJSKI POLICJI
W CHORZOWIE
(podpis na oryginale)
insp. Dariusz BRANDYS